Posts Mentioning RSS Toggle Comment Threads | מקשי קיצור

  • yuvyuv 11:51 on 31 בJuly 2006 קישור קבוע  

    הקונצרט בוטל 

    דפש מוד
    לכתבה בגדול לחצו כאן .

     
    • הנהלה 9:54 on 1 באוגוסט 2006 קישור קבוע

      לכל אלה שצחקו עלינו בגלל הביטול של קלי קלארקסון!!!
      כנראה שיש קארמה בעולם הזה… נה נה ב נ נ ה!

  • yuvyuv 3:06 on 29 בJuly 2006 קישור קבוע  

    רקטות וטילים – דייט קולה ומנטוס 

    צופים וקוראים נכבדים,
    לאור הפיכת נושא הטילים והרקטות לאקטואלי בזמנים אלו חשבתי לשתף אותכם בטרנד לא כ"כ מוכר מאמריקה.
    בוודאי, כמוני, חשבתם פעם מה קורה כשמחברים יחדיו דייט קולה וסוכריות מנטוס ? להלן התשובות:
    א. משקה לא כ"כ טעים.
    ב. סוכריה בטעם מנטה-קולה.
    ג. רקטה.
    ד. אף תשובה לא נכונה.
    ובכן, התשובה הנכונה היא …. נחשתם נכון – ג' רקטה.
    לוקחים בקבוק דייט קולה 2 ליטר מלא מכניסים אליו סוכריות מנטוס סוגרים מהר והרקטה מוכנה.
    כל מה שנשאר הוא לכוון הייטב לכיוון בינת ג'בייל או במידה ואתם בגיזרה הדרומית עזה ולשגר.
    לאור כמה ניסויים לא מוצלחים של חלק מקוראי הנאמנים החלטתי לשתף אתכם בסרטון הדרכה קצר
    לייצור רקטות מנטיקולה.
    מדענים ברפא"ל עבדו על יעול ושיכלול הרקטה וכיום ניתן להכין אותה עם 2 סוכריות מנטוס בלבד.
    —– אם אתם לא אנשי מקצוע בבקשה אל תנסו את זה בבית ובכלל —–

     
  • rebecca 10:49 on 29 בJuly 2006 קישור קבוע  

    תראו את לילי מתפתחת 

    מצאנו את הטיקר הזה שסופר ומשתנה לנו ככל שלילי מתפתחת באופן אוטומטי.

    לא…

    אנחנו בכלל לא מתלהבים…

    חוץ מזה הקרבות נמשכים ביתר שאת.

    לא…

    אני לא מדבר אל הקרבות בצפון – אני מדבר על הקרבות הגדולים של מחקרי בחירת העגלה ל- לילי.

    טוב זהו בינתיים.

    הפיל שכותב מהחשבון של הפילה – רק כדי לבדוק את הטיקר של לי לי .

    baby lily

    אה והנה עוד אחד חמוד:

    pregnancy

     
  • ANANAS 1:11 on 24 בJuly 2006 קישור קבוע  

    קיטלר – החתולים שדומים להיטלר 

    http://www.catsthatlooklikehitler.com/

    המקום הראשון:
    המקום הראשון

     
    • e_ernst 2:14 on 24 ביולי 2006 קישור קבוע

      מיייייייי. לא נראה לי כיף שהדבר הזה זה הדבר הראשון שאתה רואה, צמוד לך לפנים, כשאתה קם בבוקר….. גם לא נעים להסתכסך איתו.
      אי.

    • rebecca 9:19 on 24 ביולי 2006 קישור קבוע

      גדול!!!

      (אני ראיתי את זה בטיים אאוט כבר לפני שבועיים….)

      יש שם כמה שממש דומים למוש כבר שמתם אותו?

  • yaron 10:13 on 23 בJuly 2006 קישור קבוע  

    לא סתם חבורה של צ'ילבות 

    חברים וחברות
    אני שמח לראות שבכל זאת יש בחבורתנו המורחבת כמה דעתנים ובעניין הבועה – אין צודקים או טועים – זה הכל עניין של גישה ונקודת מבט.

    עצם האמירות שלכם והכתיבה שלכם (בעיקר שלכן) מעידות כבר על ההבדלים המבורכים.
    אם כולנו היינו אותו הדבר וחושבים אותו הדבר – היה משעמם.

    אני מאוד נהנתי לקרוא את מה שכתבתם (למרות שהפעם בחרתי להיות משקיף מהצד ולא להפריח עוד בועות לכל כיוון).

    ואולי כסימן משמיים (גדי) יש עכשיו אזעקה בזכרון יעקב…(מקווה שסתם אזעקת שווא – תיכף נדע).

     
    • gatinio 3:17 on 25 ביולי 2006 קישור קבוע

      בדיוק לפני שעה מישהי במשרד שאלה אותי אם המשפחה שלי באה להתארח אצלי כי הייתה אזעקה בזכרון. לא היה לי מושג…

  • rebecca 10:49 on 22 בJuly 2006 קישור קבוע  

    לסיכום הבועה 

    נראה לי שכדאי לנעול את דיון הבועה

    נראה לי שאולי נסחפתי קצת
    כלומר יש בועה בהקשר של החיים בתל אביב ובמרכז לעומת הפריפריה ווהקוראת הסמויה בננה שבעצמה גרה עדיין בפריפריה (דגש על העדיין!!) אמרה לי שהיא הזדהתה עם כל מילה!!

    אבל אנו התחלנו את דיון הבועה בהקשר המלחמתי ועל כך לדעתי אין ויכוח
    די להביט בכל שערי המקומונים למינהם
    ולקרא את טוריהם של כל הוגי הדעות למינהם
    כדי להבין שיש פה בועה חזקה ועמידה ביותר

    מה שקורה הוא שבצפון יש מלחמה
    נופלים טילים
    נשמעות אזעקות
    אנשים במקלטים כבר שבוע וחצי
    אזרחים וחילים נהרגים
    וכאן…
    כמו שכתבו בעיתון מתלבטים בשינקין אם לקנות את החצאית הירוקה או את האדומה עם הנקודות סטייל נינט

    בועתיות מנותקת?
    צו השעה?
    או שמה הישרדות בסיסית

    מי אני שאשפוט?

    הפילה.

    נ.ב-לאמא שלי יש יום הולדת היום

    נ.ב 2-לאושיק היה יום הולדת אתמול. האם זה עובר בקול שתיקה רמה?

     
    • ziki 11:29 on 22 ביולי 2006 קישור קבוע

      תגובה לנ.ב. 2
      כן זה עובר בשתיקה רועמת

    • ANANAS 12:05 on 22 ביולי 2006 קישור קבוע

      למה שתיקה? ראינו את סופרמן, סרט מצויין ואכלנו תוך כדי חשש מפיגוע בשעות הערב בפרונטו האיטלקיה הגאונית.

      מתנות יתקבלו בשמחה (-:

      ותודה לכל המברכים. בהזדמנות נרים כוסית.

  • ziki 6:17 on 21 בJuly 2006 קישור קבוע  

    האלעד עבר אופציות 

    כן כן
    66
    מספיק טוב בכדי לעבור
    אח אני עוד אהיה יועץ….
    ואולי אז סופסופ
    נהיה עשירים!
    נ.ב.
    אוצ'ה – מזל טוב, איפה הפרטייה לכבוד המאורע?
    נובה סטאר מומלץ לפחות מישהו אחד שאני מכיר מחזיק
    BESSOS

     
    • הנהלה 9:35 on 22 ביולי 2006 קישור קבוע

      כל הכבוד יא ציקי!
      תמיד אמרתי שבכל מה שקשור לאקדמיה הציון היחידי
      שנחשב הוא הציון "עובר".
      בכל אופן, בוא אלינו לעוד ביקור
      ונכין לך צלחת דשנה של מזון
      לחגוג את ההצלחה האחרונה!

    • ANANAS 12:07 on 22 ביולי 2006 קישור קבוע

      יפה מאוד, בקרוב נובה סטאר על כולנו.

      יאללה עכשיו אתה כשיר לתת עצות בנושאי פוטים/קולים.

  • Nadav 10:38 on 21 בJuly 2006 קישור קבוע  

    מפרגנים לכהנא!?! 

    אז אם כבר מפרגנים לגלעד (גילי) כהנא מהג'ירפות אז בואו נעשה את זה עד הסוף!
    משמאל תראו שהוספתי חלק חדש בתפריט, תלחצו על PLAY בזמן שאתם קוראים את האתר, זה בטח ינעים את זמנכם, כרגע זה השיר האהוב על הפילה, והיא מאוד שמחה שהוא פתאום ברדיו.
    לפני שכל מני חוכמולגים מתנפלים עלי:
    1. אי אפשר לשמור את השיר לדיסק – (רק משתמשים סופר מתוחכמים יגלו איך לעשות את זה)
    אז אנחנו לא פה לעודד פיראטיות ועוד של בני משפחה של החברים של הפיתות.
    2. אהבתם את השיר? לכו לקנות, יש שם לינק.
    3. אם מישהו מהג'ירפות או בני משפחתיהם חושב שזה לא במקום לשים את השיר באתר,
    שיודיעו חיש מהר והשיר יורד לאלתר. אבל תזהרו כי השיר הבא שאני אשים יכול להיות של דניאל סלומון האהוב עליכם כל כך, אז לכו תדעו מה תקבלו.

    הפיל
    נ.ב.
    תודו שמדי פעם אני מוסיף לכם עוד ועוד הפתעות.
    נ.ב.ב.
    מותר לפרגן לשיר בתגובות, אסור לרדת על השיר כי כאמור אנחנו אוהבים אותו ואת יוצריו.

     
    • gatinio 2:45 on 21 ביולי 2006 קישור קבוע

      אחלה בחלה של שיר.
      בכלל להקה חיובית.
      ואני אפרגן לגלעד כהנא כי הוא התחתן עם הכוסית ההיא שאני לא זוכר את שמה כרגע.

    • rebecca 3:32 on 21 ביולי 2006 קישור קבוע

      אבל הם התגרשו בסוף…..

      כיום יש לו חברה כוסית לא פחות

      בקיצור גדי תסיים עם המבחנים ותבוא לעידכונים

      דחוף………

    • gatinio 5:22 on 21 ביולי 2006 קישור קבוע

      איזה עדכונים???

    • הנהלה 5:56 on 21 ביולי 2006 קישור קבוע

      אההה. לא משהו ספציפי נראה לי שהפילה התכוונה לעדכונים באופן כללי, זה הכל.

    • ziki 6:07 on 21 ביולי 2006 קישור קבוע

      אפילו אני חזרתי להגיע….
      וזה מזה השתלם לי ( :

    • e_ernst 9:55 on 21 ביולי 2006 קישור קבוע

      פששששש. ממש מרשים איך ירון-שטיין-לראשות-ממשלה התחיל פה טרנד פרגונים מרשים כל כך. אולי זה עוד יגיע לנוגעים בדבר. ;-)

      סתם ככה לעדכון קל- השיר לא הגיע פתאום לרדיו, הוא נמצא בפלייליסט של גלגל"צ כבר 3 חודשים וכיום הוא השיר הותיק במצעד (אפילו שמו לו אות "השיר הותיק במצעד").

      ממש בימים אלו שוחרר סינגל חדש לעולם בשם "חייב לשכב", וניתן לראות את הקליפ באתר ג'ירפות הרשמי: http://www.girafot.co.il
      שימו לב לבנייה המקצועית….
      בקרו בו וספרו לחבריכם.

      האלבום כולו שוחרר לחנויות ב- 19.6 (אם אני לא טועה), וזוכה להצלחה נחמדת עד מאוד, וב- 11.8 אנחנו כנראה נהיה בהופעה. המעוניינים להצטרף יודיעו בהקדם, תודה.

  • yaron 11:06 on 17 בJuly 2006 קישור קבוע  

    פילה – איילת מחיפה ענתה לך! 

    לתל-אביבי שחי בבועה

     
    • e_ernst 4:17 on 17 ביולי 2006 קישור קבוע

      להגיד בועה תל אביבית ושכולם בתל אביב הם כאלה זה בערך כמו להגיד שכל השחורים יודעים לרקוד ולשיר מעולה- כי הם שחורים.

      בתל אביב, כמו בכל מקום אחר, יש כל מיני אנשים, לא רק אנשים שאננים ולא רק אנשים "יפי נפש". יש גם את האנשים שכן מחוברים כל הזמן למקלטי טלויזיה, ויש אפילו אנשים שיוצאים לשירות מילואים באזורים בצפון והם מתל אביב- אבל חלילה שנציין את זה, כדי לא לקלקל את עניין הבועה, שהתקשרות כל כך אוהבת, ושחלילה לנו מלקחת לאיילת מחיפה את מקור כל הבעיות בחיים.

      מישהו כבר ענה לאיילת, תל אביבי, ואני מסכימה עם חלק מהדברים שלו.
      מה לעשות? הדברים תמיד הרבה יותר קשים כשאתה חווה אותם על בשרך, אבל מפה ועד לעשות הכללות מטופשות על אוכלוסיה שלמה בגלל מה שקורה ברחוב אחד שכבר מזמן איבד מהסטייל שלו לא רק חוזר על עצמו, לא רק מונצח שוב ושוב בכלי התקשורת אלא פשוט לא מדויק.

      במקביל אפשר לספר על כל התל אביבים שפתחו את ביתם לאנשים מהצפון, זרים חלוטין, ואירחו אותם בביתם.
      אפשר גם לספר על קבוצה נחמדה של מטפלים ברפואה סינית שאזרו אומץ ועלו למקומות אליהם הגיעו אנשים שביתם נהרס ואין להם איפה לישון (איפה שהוא בניצנים אם אני לא טועה). מאיפה הקבוצה הזו? כולם ביחד- מתל אביב.

      אז כמו שיש את אלו שמבלים בפאבים- יש גם כאלה שלא, ובואו רק נזכור את זה כשמדברים על הבועה הזו, שכולם אוהבים לדבר עליה אבל שוכחים שהיא רק חלק- ואפילו לא הרוב- מהמציאות התל אביבית.
      ורק עוד דבר אחד קטן- אני דווקא בעד שהם יהיו. ולא בגלל שאני ממש מסכימה עם כל מה שהם עושים אלא בעיקר מפני שהם מזכירים שגם אנשי פיקוד העורף אמרו לשמור על עירנות ולהמשיך בשיגרה. האם גם הם מהבועה? או שמא אנשי הבועה פשוט נשמעים להנחיות?
      חוצמזה, הם גם חלק מהעניין שהופך את תל אביב לעיר שהיא.

      עוד על סדר היום:
      1. רבקה החלה של אימא שלך ג-א-ו-נ-י-ת.
      2. חלמתי עלייך בלילה, וגם על אבא שלך, שיש להורים שלך בית ענק עם חדר כושר מובנה בתוכו, ומשום מה, כל הסלון עד לקומה למטה, הכל מלא בכורסאות טיפולים של רופאי שיניים- מלא חוטים והמון בלאגן.

    • הנהלה 5:26 on 17 ביולי 2006 קישור קבוע

      אבל E – עלית עליהם! סעיף 2 בכלל לא חלום,
      עכשיו כשאיבדתי את סטטוס ה"אורח" בבית הוקנינים והפכתי
      להיות "אורח קבע" הם הראו לי איך הבית באמת מסודר ביום יום,
      ואני חייב להגיד שהתיאור שלך די מדויק.
      "כל הסלון מלא בכורסאות טיפולים של רופאי שיניים- מלא חוטים והמון בלאגן."
      וחכי שתראי את הציוד שמפוזר שם ביום יום.
      לגבי החדר כושר המובנה… זה הם אמרו שהם יראו לי עוד כמה חודשים.

    • rebecca 9:10 on 18 ביולי 2006 קישור קבוע

      אני מצטערת אי אבל מי שנולד וגדל וכמעט ולא יצא מהבועה התל אביבית (ואני לא אומרת את זה בתור ירידה ממש לא יותר בתור "איזה מזל יש לך") לא יכול ממש להבין את המשמעות של לגדול בפריפריה ולא גדי זה שרצחו מישהו בתוך מספרה לא ממש נחשב זה שדקרו למוות מישהו מתחת לבית שלך זה נחשב, זה שלא יכולת להינות מאף מועדון כי הוא היה נשרף חודשיים מיום פתיחתו או לחילופין המשטרה היתה סוגרת אותו בגלל דקירות זה נחשב, זה שמפוצצים מרצדסים מתחת לבית זה נחשב וכו'….

      אני חיייבת לגחכך האם כשאמרת תל אביבים עושים מילואים בצפון השמטת את המילה תל אביב עיין ערך מתחם גלילות או בסיס שדה דב נראה לי שזה הכי צפונה שהם מוכנים להגיע. הרי ידוע שתל אביבים מתחילים להתגרד מפריחה בהגיעם למתחם המרינה בהרצליה רק בשל העובדה שהם נמצאים באזור חיוג 09 "זה יקר מפה להתקשר הביתה? זה כמו שיחה לחו"ל"

      עוד נקודה למחשבה רבים מחברי הטובים לא עונים לי כשאני מתקשרת מבית הורי באשדוד כי רואים על הצג אזור חיוג 08…..ואם כבר עונים לי הם נורא מתפלאים ששומעים אותי ברור.

      בקיצור צפונים יקרים אל תדברו איתי על "אין פה בועה" יש פה וואחד בועה ולא סתם עשו על זה סרט.

      בקשר לבית של ההורים שלי אין לי מושג על מה אתם מדברים מילא אם היו לנו כורסאות טלויזיה.

      ופיל יקר האם זה לא כמו להגיד שאצל ההורים שלך יש תאים למעלה לשים את התיקים?

    • e_ernst 10:00 on 18 ביולי 2006 קישור קבוע

      אם תקראי את הודעתי שנית, תוכלי לראות שלא כתבתי שאין בועה בת"א.
      אבל בהחלט כתבתי שזה לא הרוב בת"א, זה ממש רחוק מלהיות הרוב.

      אני לא יודעת כמה אנשים את מכירה מת"א, ולא כל מי שגדל בשכונה צפונית- צהלה או רמת אביב לצורך העניין- גדל בבועה תל אביבית. כשאנחנו היינו ילדים, השכונות הצפופניות הללו היו דיי מרוחקות מכל מה שקשור לעיר הגדולה ומהבועה שלה.
      אבל הרבה מהאנשים שאני מכירה עושים מילואים ביחידות חילוץ ומגיעים לא רק לאזורים כמו הצפון, אלא גם לאזורים מוכים ומסכנים אחרים כמו מה שהיה פעם בתורכיה.
      אחרים מהם משרתים להם "בכיף" בכל מיני מוצבים בצפון ואחרים מהם משרתים "בסבבה" בשטחים. אז אי אפשר להגיד שכל תל אביב היא בועה אחת גדולה.
      זה נאמר שוב ושוב כי זה מצטלם טוב, ואפילו כבר יש סרט כזה.
      אבל זה כבר לא מדויק הרבה זמן.

      אני לא צריכה לגדול במקום מחוץ לתל אביב כדי להבין שיש קשיים אחרים בארץ, ולדעת שיש סוגים אחרים של אנשים עם סדר עדיפויות ומנהגים שונים ומחשבות שונות וכיו"ב- מספיק לי פשוט לפגוש אותם בכל מיני מקומות- בת"א ומחוץ לת"א (כן, חציתי את גבולות תל אביב והחתמתי דרכון לכל מיני אזורים מוזרים בארץ :-) )- ואני יכולה לתאר לעצמי את מצוקות אלו שחיים בצפון עם לחץ של אזעקות וקטיושות. להבין אותם בצורה חד משמעית, ולדעת בדיוק מה עובר עליהם?
      לא יכולה. מודה. אבל זה לא הופך אותי ל"חיה בבועה". ממש לא.

      ולשם סיכום רק אחזור על מספר דברים לשם דגש:

      1. לא כתבתי כאן וגם לא בהודעה הראשונה שאין בועה. להפך, היא קיימת. אבל אני אכן אצא חוצץ כנגד אלו שיבואו ויגידו שרק את זה יש.

      2. יש בת"א עוד 2-3 אנשים שעושים מילואים באזורים יותר צפוניים בארץ (ובעולם), ולא כולם עושים מילואים קל"ב. אולי את לא מכירה מספיק תל אביבים כדי להניח הנחה כוללת שכזו. ושוב, כל מה שאני אומרת הוא שכמו בכל עיר אחרת בארץ- יש כאלה ויש כאלה- יש כאלה שמשרתים קל"ב ויש כאלה שלא.

    • gatinio 2:51 on 20 ביולי 2006 קישור קבוע

      לדעתי כל הדיון על יש בועה או אין בועה הוא מיותר מיסודו.
      זה כמו להגיד שאם לא בכית בהלוויה של אבא שלך אז אתה לא עצוב, או שאם אתה יוצא לבלות בתום השבעה אז אתה חולה נפש.
      יש לי כמה חברים (במקרה הם הבעלים של הבאר המקומי אותו אני פוקד לרוב) שהם טייסי F16. מאז תחילת המלחמה הם במילואים און & אוף, מפציצים ערבים יומיים, ואז חוזרים לבאר משתכרים ונהנים. אז הם בבועה או לא בבועה?
      ואני? שכל היום רואה חדשות במקום ללמוד למבחן המועצה, ובלילה יוצא לשתות, אני בבועה?
      כל עוד לא מפציצים אותנו, למה שהחיים פה לא ימשכו כרגיל? מה אנחנו אמורים לעשות? לשבת שבעה ולבכות על גורל החיפאים או החבר'ה בנהריה?
      בפרט, אני זוכר את מלחמת המפרץ כתקופה נהדרת, לא שזה דומה לכמות שנופלת בצפון, אבל כבר ראיתי כתבות על הכיף של חלק מהחבר'ה הצעירים במקלט השכונתי.
      כשאני שומע על חיילים שמתו או על אזרחים שנהרגו, זה עושה לי לחלוחית בגרון. בלילה אני שותה וחוגג. איפה זה ממקם אותי בגרף הבועה שלכם?
      לסיכום העניין, אני מת שיפלו פה כמה טילים בתל אביב, רק בשביל לנפץ את הבועה הוירטואלית הזאת ולהפיג את השעמום. אני אעלה לגג להשקיף. ואם יהיה באר פתוח בלילה, אני אצא לשתות.

    • yaron 5:02 on 20 ביולי 2006 קישור קבוע

      בועה

      ביצוע: גלעד כהנא
      מילים ולחן: גלעד כהנא

      אין לי עבודה, אין לי נכסים
      אין לי אמונה, אין לי ילדים
      אני מפחד כל כך למות..
      אם לא אבטיח,
      אז לא אצליח לצאת מכאן
      בועה בועה בועה בועה בועה של זמן.

      חייב להצליח, כדי להוכיח
      חבל חבל חבל להנציח
      את העובדה שאני מפסיד כל כך יפה.

      שיט כנד הזרם
      במהירות הזרם עצמו
      משאיר אותי בתנועה ובכל זאת פה,
      כדי שלא ישמו לב הוא זז לאט,
      כמעט עומד
      זה כוח המשיכה, עושה אותי כבד.

      אין לי מקום לבדר את עצמי.

      חייב להצליח, כדי להוכיח
      חבל חבל חבל להנציח
      את העובדה שאני מפסיד כל כך יפה.

      שיט כנגד הזרם
      במהירות הזרם עצמו,
      משאיר אותי בתנועה ובכל זאת.

      כל הזכויות שמורות לגלעד כהנא

    • e_ernst 6:00 on 20 ביולי 2006 קישור קבוע

      ירון שטיין לראשות ממשלה.

      ולפי דעתי, לפחות מבחינת הדברים שאני כתבתי, הדיון הוא לא אם יש בועה או לא, אלא האם זה הדבר היחידי הקיים בת"א או שיש עוד כמה דברים פרט לבועה.

      ירון שטיין לראשות ממשלה.

    • rebecca 4:07 on 21 ביולי 2006 קישור קבוע

      טוב אני רואה שדיון הבועה ממשיך אז גם אני אמשיך

      אני רוצה לשוב ולהזכיר שבתוקף היותי היחידה מהפריפריה (ולא גדי הוד השרון זה לא פריפריה!!)
      רק לי ממש יש זכות ויכולת (על פי השוואה אמיתית ולא על סמך השערות ושמועות) לכתוב על אם יש או אין בועה ותאמינו לי יש בועה!!

      חברים צפונים יקרים טוב מראה עיניים ומשמע אוזניים מאלף מחשבות
      תיסעו לאשדוד לשבוע אתם יודעים מה הגזמתי ליומיים
      תראו ותיווכחו
      ותחזרו הביתה בריצה, תתעטפו בבועה ותתפללו לא לצאת ממנה יותר!!
      (ועוד אשדוד זו פריפריה לייט)
      באשדוד אין אנשים או ליתר דיוק רב האנשים הם לא אשכנזים מפותחים (ואני אומרת את זה בהערכה ולא בתור ירידה) שהם דור שני או שלישי בארץ שהספיקו להתבסס היטב בארץ ולהיות מעמודי התווך שלה. אני לא מזכירה את זה שארצות המוצא שלהם הן מהמפותחות בעולם זה מאות שנים שכל התרבות והמהפכה התעשיתית והקידמה הגיעו משם.
      פיתה מתקן אותי כאן שהבועה היא רמת אביבית וצפונה אך מכיוון שאין פה אף אחד מדרום תל אביב, כולם גדלו כאן בצפון והיחיד שהיגר דרומה מהירקון נחת ברופין אז הטיעון שלי עדיין עומד על תילו (גם המשתתפים הנוספים גדי ויובל גרים באזורים מספיק צפונים כך שניתן להמשיך בדיון ללא הפרעה)
      באשדוד (אני מדברת על אשדוד כי שם גדלתי אבל מצידי תחשבו על דרום תל אביב אם קל לכם יותר למקם את זה גאוגרפית)
      באשדוד אנשים הם בד"כ בני מהגרים טריים (לא דור 12 בארץ) והמקומות מהם הם היגרו הם בד"כ לא להיט גדול (אלא אם כן רוצים לעשות טיול אתני כזה ואז זה נורא מגניב) המדינות האלו הן לרב עד היום נחשלות בעלות תרבות מסוימת אומנם אבל לא תרבות חובקת עולם ולא תרבות שמביאה ודוחפת את האזרחים להשגיות.
      אין במדינות האלו וכתוצאה מכך גם ביהודים שהיו בה ועלו לארץ חינוך ל…חינוך ובטח שלא להשכלה גבוהה "כי למה ללכת ללמוד אם אפשר מיד ללכת לעבוד" אין חינוך לאומנות למוזיקה להיצטיינות. מחוץ לבועה אנשים הם יותר קשיי יום, ואנשים ששי להם כל כך מתאמצים להראות את זה שזה מעייף ממש.
      תלכו פעם אחת לקניון באשדוד ותראו את הרעש את הבלגן את החלונות המסודרים בצעקנות את רשתות החנויות שאף אחד לא שמע עליהם את הילדים המתפרעים ןאז תבואו לקניון רמת אביב ותגידו לי שאין בועה.
      במוצאי שבתות וחגים אחינו מהפריפריה באים לקניון רמת אביב להתחקח מעט בקור הצפוני. מישהו מכם הולך לקניון במוצ"ש. באמת למה לא?
      ברמת אביב האוכלסיה היא יחסית הומגנית אנשים מבוססים שהגיעו לכאן בשנות השישים (לא נהייה עדתיים אבל אתם יודעים…) וצאצאיהם שבחרו להישאר.
      במקומות אחרים לא בועתיים העיר מורכבת ממגוון של עולים ותיקים, עולים חדשים, חרדים, זוגות צעירים חסרי מזל. אלו אנשים ששמו אותם יחד וקיוו שהם יעשו משהו עם עצמם. כיום רואים שחוץ מלהתגר עם שכמותם לרדת על אחרים לא יצא מזה הרבה מענין מתי זה ישתנה…

      בקיצור צפונים יקרים זה נחמד להיות יפה נפש ולהגיד שאין בועה כשאתה בעצמך חי בה. עזבו אתכם תיהנו. כמוני. אני חיה בבועה ושום דבר לא יחזיר אותי אחורה!! ואנשים בעבודה שמרחמים עלי ואומרים לי "מסכנה כל הזמן את נוסעת" אני פוערת עיניים וחושבת "אתם המסכנים אני רק עובדת פה אתם גרים פה!"

      לאי- זה לא יפה לצחוק על מהגרים "שהם לא מכירים הרבה תל אביבים" דוקא היכרתי די הרבה בשבע שנים.

      לגדי-1. זה לא מעודד לשמוע שהטיסים נוחתים והולכים לשתות ומה קורה למחרת מסוקים מתרסקים.מממממממ…עכשיו הכל מובן.
      2. תרבות הבארים היא חלק ענק מהבועה! נראה לך שלאנשים בפריפריה יש כסף לשבת בבאר כל ערב ולשתות?

      הפילה.

    • gatinio 5:26 on 21 ביולי 2006 קישור קבוע

      קודם כל, זה שיש בועה בעיתות שלום זה ברור. בגלל זה אני לא מבין איך אפשר לגור במקום אחר חוץ מתל אביב כשאתה צעיר באופן יחסי. אגב, קל מאוד גם לזהות את פליטי הצפון המסתובבים בקרבנו בימים אלו…
      אבל אני התייחסתי לבועתיות של תושבי תל אביב בעת המלחמה.
      והם דווקא טייסי F16…

    • e_ernst 7:46 on 22 ביולי 2006 קישור קבוע

      ***מילים אחרונות מפורסמות בכל הקשור לדיון הבועה***

      פילה- אני לא מבינה למה את מתעקשת לומר שהויכוח הוא אם יש בועה או לא. כתבתי חזור וכתוב שיש. מה שהדגשתי חזור והדגש הוא שזה לא הדבר *היחידי* הקיים בת"א, הבועה קיימת אבל היא כבר מזמן לא עיקרית.

      ודבר שני- לא צחקתי על אנשים שלא מכירים הרבה תל אביבים. את פשוט עשית הכללה לגבי אופן שירות המילואים של כל האנשים בת"א, ומאחר ואני מכירה אנשים שעושים מילואים, ועושים מילואים דיי מפחידים שלא קשורים בנסיעה עד צומת גלילות (או עד רמת גן), ההכללה הזו אינה נכונה.

      *

  • yaron 10:35 on 16 בJuly 2006 קישור קבוע  

    נמאס כבר!!! 

    לא – לא נמאס מהבלגן והפחד.
    נמאס מלהיות יותר צדיקים מהאפיפיור
    נמאס להיות יותר צחים מדגל לבן
    נמאס להיות יותר מגוחכים מהחייל האמיץ שוויג

    אנחנו (כן, כווווווולנו) חלק מהבדיחה שקוראים לה דמוקרטית ישראל.

    כי כאן, ורק כאן יכול להיות שיום אחרי שסבתא ונכדה שברחו מביתם מאימת החיזבאללה, נהרגו מרקטה במקום מקלטם, ויום אחרי נהרגים 8 אזרחים תמימים שהלכו לעבודה מרקטה שנורתה במטרה אחת – להרוג אותם (ואם אפשר אז עוד כמה) – רק כאן עדיין מרשים לחבורה של משרתי האדונים – חסן נסראללה ואיטולות באירן לשאת את דברם בבועה של הפילה ובערים אחרות בישראל הריבונית (ריבונית עאלק). לא מאמינים? תיכנסו ללינקים:

    פרץ פרץ אל תדאג, עוד נפגוש אותך בהאג", קראו מאות המפגינים שצעדו בתל אביב במחאה על פעולות צה"ל בלבנון.

    ח"כ בשארה: חטיפת שרי החמאס – מעשה טרור

    ויש עוד הרבה מהיכן שהזה הגיע :(

     
    • yuvyuv 8:55 on 17 ביולי 2006 קישור קבוע

      צודק מאה אחוז.
      בעניין השמאל הסהרורי היהודי, אין מה לעשות תמיד יהיו אלו שסובלים משנאה עצמית ורגשות נחיתות גלותיים לפיהם הפריץ תמיד צודק וצריך לרצות אותו. אלפיים שנות גלות לא נמחקות כל כך מהר.
      השמאל הזה מיוצג ע"י מפלגות שמאל קיצוני, וכאלו שמתחזות לשמאל מתון כמפלגת מרץ, אבל מספיק לשמוע את ח"כ רן כהן וזהבה גלאון כדי להבין שכלל אין הבדל בדעותיהם [קדימה להכנע ולשחרר כמה שיותר מחבלים כי... אין ברירה].
      באשר לבני הדודים אשר כרגע עדיין משמשים כחברי כנסת, ככל שימשיכו כך יגדל כוחו של ליברמן עד למצב בו הם כבר יהיה מאוחר מידי עבורם אבל הם יבינו שאף מדינה לא מתירה לנבחריה לעזור, לייעץ, לסייע, ולתמוך באויביה בכלל, ובעת מלחמה בפרט. השלב השני יהיה למרות טענות מרץ שהם "אזרחי ישראל נאמנים" הם יועברו אחר כבוד, לריבונות הרשות הפלסטינאית ישארו במקומם ישארו בביתם אבל לא יצביעו לא יבחרו לכנסת ישראל, ולא יקבלו תשלומי ביטוח לאומי או שירותי בריאות לא תעודת זהות, ולא דרכון של מדינת ישראל אשר לחיסולה הם מייחלים.
      די דומה למה שנעשה עם ארבעת חברי הפרלמנט של החמס אשר היו תושבי מזרח ירושלים וקבלו קצבאות מישראל למרות היותם נציגי מפלגה הקוראת לחיסולה.

    • הנהלה 12:10 on 17 ביולי 2006 קישור קבוע

      אבל מה רע לתת להם קיצבאות של ביטוח לאומי… אולי הם צריכים את הכסף?

  • rebecca 4:56 on 16 בJuly 2006 קישור קבוע  

    רק שלא תתנפץ לנו הבועה 

    שלום לכולם
    היום אני בבית כי נגמרה השנה באוניברסיטה ועזבתי את המרפאה בבני ברק שהתבררה כלא חוקית, למרות שנראה לי שאני אחזור לשם מפעת השיעמום שהרי נטען לא פעם שהשעמום מוביל לעברינות…
    אז אני בבית וצר לי להודות שזה לא כל כך כיף….
    כיף להתעורר מתי שרוצים
    כיף ללכת לחדר כושר
    כיף לראות טלויזיה
    כיף לשחק במחשב
    אבל כמה אפשר???
    במיוחד כשהפיל בעבודתו והחיות מעולפות מחום
    אז כתבתי על הבועה
    גם כי ככה יגיעו אלינו אנשים שמחפשים את הסרט הבועה
    וגם כי אני מתכוונת לזה
    בתור מישהי שגדלה בפריפריה הקרובה והגיעה לתל אביב לפני שמונה שנים אני מוכרחה לציין שקל מאוד ומהיר מאוד להתרגל לחיים התל אביבים (עיין ערך נינט…) מהר מאוד אתה כבר לא סובל את הפריפריה ממנה באת ואתה די סולד מכל האנשים שנשארו שם מאחור "כי איך אפשר לגור באשדוד אם אפשר לגור ברמת אביב" הרי זו מדינה חופשית מותר להגר מעיר לעיר אז למה לגור במקומות האלו?
    כל האנשים שקוראים פה בפיתה לא מבינים על מה אני מדברת כי כולכם נולדתם וגדלתם כאן.
    לגור בפריפריה זה לספור מקומות בילוי על שתי ידיים ולהרגיש שאתה ממש בר מזל
    לגור בפריפריה זה לצאת לקפולסקי בקניון כשיש ארוע מיוחד (כי מי שמע על מסעדות ומי מוכן להוציא על זה סכום ארבע ספרתי ולא מדובר רק על משפחות קשות יום)
    לגדול בפריפריה זה להגיד "כן זה בית ספר טוב יצא משם שופט רופאה ושני עורכי דין" כשהכוונה היא לכל שנות בית הספר לדורותיו ולא רק לכיתה יב' 2.
    לגדול בפריפריה זה לפגוש אנשים שלמדו איתך מוכרים בחנות פוקס בעודם מלווים אותך במבט עקום של "איזה פרירית הלכה ללמוד שש שנים במקום להרוויח 3.5 אלף ש"ח לחודש".
    לגדול בפריפריה זה להיות מוקף באנשים בינוניים ומטה ששאיפת חייהם היא מיצוביצ'י סופר לאנסר
    ואז מגיעים לתל אביב והכל משתנה
    יש מלא מקומות בילוי ולהוציא מלא כסף על מסעדה זה לא דבילי ומותר ואף רצוי שיהיו לך חברים הומואים וזה אחלה שיש לך בעלי חיים שאתה מוציא עליהם יותר ממה שערס ממוצע משקיע בחינוך ילדיו.
    ותמיד שום דבר לא נוגע בתל אביב לא פסח ולא ט' באב ולא ההתנתקות ולא המיתון והמצב הכלכלי הקשה ולא קשיי קליטה
    הכל סבבה
    וגם עכשיו יש עדיין תחושה טובה. בצפון מפציצים ואנשים נהרגים. כולם נשארים בבתים ויש צפירות עולות ויורדות
    וכאן
    אנשים הולכים לעבודה ולחדר כושר וילדים בקייטנה ואני אוציא את לוקי לפארק ואחר כך אלך לקניון כי צריך אספקה מארקפה….
    אל תנפצו לי את הבועה!! אני אוהבת אותה כל כך.שונאת לעזוב אותה ומתרגשת לחזור
    ונראה לי שגם טיל בודד יכול לנפץ את כל האשליה.
    הפילה.

     
    • yuvyuv 8:41 on 17 ביולי 2006 קישור קבוע

      ועל כך אומרים "דברים שרואים משם לא רואים מכאן"… ובעניין לחץ מלחמה – שאלי את הפיל כמה מתושבי הבניין נשארו בו במהלך מלחמת המפרץ הראשונה, גם אותם ניתן לספור על אצבעות שתי ידיים.

    • gatinio 2:07 on 17 ביולי 2006 קישור קבוע

      הלו הלו, יש פה עוד אחד לפחות שלא גדל בצפונבוניה של רמת אביב! גם הוד השרון זה סוג של פריפריה, אפילו רצחו שם ספר כשניסו להתנקש באיזה עבריין אחר.
      ולכל הזקנים וההורים שלא יוצאים מהבית, אני אספר שהבועה באה לידי ביטוי ביתר שאת בפעילות הנוקטורנאלית של תושבי תל אביב – הבארים מלאים כמו בכל יום רגיל והאלכוהול זורם כמו המים בליטני.
      אבל אני מהמר שאוטוטו נוחת כאן טיל. זה בטח יהיה בתשע בבוקר, אז אני אשן תוך כדי.

    • הנהלה 5:31 on 17 ביולי 2006 קישור קבוע

      אגב הוד השרון הופכת להיות אט אט ה"פנינה החדשה של השרון" ובכך
      היא אולי אף תדיח את כפר סבא מהתואר המיוחס של ה"פניניות של השרון".
      חוץ מזה בשביל זקנים שכמותנו…
      חיי הלילה התל אביבים זה משהו שאנחנו רק קוראים עליו כל סופ"ש
      כשה- TIME OUT מגיע.

  • ziki 10:57 on 15 בJuly 2006 קישור קבוע  

    כשאתם תהיו בני 18 לא יהיו מלחמות… 

    כן כן שמענו עליכם
    התנהלות חרפתית של המדינה
    למה לנו אין קילר אינסטינקט כמו לאחרים?
    אם המדינה מתחזקת ורוכשת את מיטב הטכנולוגיה הצבאית
    או שמייצרת בעצמה
    אז FUCKING HELL למה לא להשתמש בזה?
    כל דבר שימשיך ויעמוד בימ"ח לחינם פשוט יירקב
    וכן…אני מדבר מתוך ניסיון מר ועגום של לפני 4 שנים
    לך תתחמש עם ציוד מתקופת יום כיפור- לא פלא שכל פלוץ זב חוטם
    שם אותנו ללעג ולקלס
    זה הזמן לחדש ולהחזיר אחת ולתמיד את מה שאבד
    אחרת אין לנו עתיד
    ואולי , באמת אולי אח של יוני היה פותר את הכול הרבה יותר טוב
    ראו מנהרת הכותל 96
    עצוב שאני מודה בזה – אבל אי אפשר להתכחש לאמת
    ויפה שעה אחת קודם

     
    • yaron 10:15 on 16 ביולי 2006 קישור קבוע

      אז זהו – שיש לנו את כל האמצעים להתגונן (בטח על הספינות של חה"י) – אבל פשוט כיבו אותם כי איזה גולם העריך שאין סיכוי שיהיה בהם צורך וגם כי הן מפריעות למערכות של חיל האוויר (כן כן, זו לא בדיחה!!!)

      אז מי בעד חיסול הטרור?
      ירים את ידו!

    • eranzen 2:37 on 16 ביולי 2006 קישור קבוע

      יש למישהו סכין יפאני

    • e_ernst 3:12 on 16 ביולי 2006 קישור קבוע

      נתניהו הוא לא פתרון לכלום. זו האמת.
      הוא בעיקר בעיה- בכל מישור אפשרי- למדינה שלנו.
      יכול להיות שאח שלו היה עילוי.
      אבל הוא- סוג של חור שחור בהיסטוריה של המדינה שלנו.

    • gatinio 4:23 on 16 ביולי 2006 קישור קבוע

      נתניהו מעולה כל עוד הוא לא ראש ממשלה ולא מודע לאפשרות שהוא יכול להיות אולי במקרה ראש ממשלה שוב פעם. צריך פשוט לקשור אותו ברצועה.
      בכל מקרה אלעד, אנחנו לא יכולים להכנס בהם בראבאק כמו ערבים, כי אנחנו קצת יותר חכמים, וצריכים לקחת בחשבון שבעוד כמה שנים אני ואתה נוכל לשחק בקזינו של ביירות ולנפוש שם.

    • ziki 6:59 on 17 ביולי 2006 קישור קבוע

      את זה אמרתי ב94 עת שיצאתי מ-ריחן לאחרונה
      רציתי לחזור כטייל לשוויצריה הקטנה של המזה"ת
      אבל אנ'לא יודע אם זה יתממש
      אולי יצא לי לחצות האוולאי
      בשביל עראק זחלאווי….

  • yuvyuv 12:11 on 15 בJuly 2006 קישור קבוע  

    מי מכיר מי יודע 2 

    שלום לקוראנו הנאמנים. מאחר ואף לא אחד טרח להגיב להודעה על
    מתן וילנאי התחלתי לחשוב למה ? האם ייתכן שזה בגלל שכולכם
    כן גם הפילה צפונבונים שמאלנים תומכי מפלגת העבודה שאמנם
    הצביעו "גמלאים" אבל מתחרטים על כך בסתר ליבם?
    אחר כך חשבתי שזה ממש לא מתאים לי ועלי לחזור לדרך הפילים
    הידועה הקובעת: D'ont Get Mad Get Even וכך אעשה.

    המדור מי מכיר מי יודע מוקדש להרס תשתיות מעריצי סדרת דרמה
    טלויזיונית מסוימת. נסו קוראים נאמנים לזהות את הדמויות ובאלו
    נסיבות צולמו.
    בשל מצוקת העיתים לא אשאיר אתכם במתח התשובה
    רשומה בסוף ההודעה אז מי שרוצה
    לנחש לא לגלול עד הסוף.

    בחורות אבודות

    רגע…
    רגע…
    רגע…
    הנה התשובה מגיעה:
    אנה לוסיה ו- ליבי מהסדרה אבודים נתפסו נוהגות בשיכרות בהוואי שם מצולמת הסידרה. פירוט רב יותר תמצאו כאן. ותמונה גדולה יותר של
    הבחורות כאן.

     
    • yaron 10:08 on 16 ביולי 2006 קישור קבוע

      אני לא רוצה לקלקל לאף אחד אבל התמונות (לפחות של ליבי) מזכירה משהו מן הפרק האחרון ששודר.

      בכל אופן – בנוגע לוינלאי – לא הגבנו כי הבחור פשוט לא ראוי לתגובה.

      אגב – למי אין חדר ממוגן? עפ"י ידיעות בלתי מאומתות הם בדרך למרכז…….

  • yuvyuv 11:02 on 13 בJuly 2006 קישור קבוע  

    מתן ולינאי כמעט רמטכ"ל ומועמד בכיר של מפלגת העבודה 

    הכתבה מדברת בעד עצמה לאחר הקריאה נשאל ארבע שאלות:

    1. מילא מתן וילנאי חושב שעדיף שיוני נתניהו יחיה ויותר ממאה חטופים
    ישארו חטופים ירצחו ע"י החוטפים או יוחלפו באלפי מחבלים, אבל
    עד כמה יש לסמוך על שיפוט דעתו כשהחליט לפרסם זאת ולשתף בכך את כל ישראל ?

    2. אך יתכן שוילנאי הגיע עד למשרת סגן רמטכ"ל ?

    3 . האם מתן וילנאי באמת הופתע כשלא מינו אותו לרמטכ"ל ?

    4. האם מפלגת העבודה כה נואשת עד שמתן וילנאי נחשב שם לבכיר ומועמד לעמוד בראשה ?

    מתן וילנאי ראיון במעריב

     
  • rebecca 6:31 on 12 בJuly 2006 קישור קבוע  

    ממש בא לי לישון!!! 

    בוקר טוב לכולם
    לפי שעת הכתיבה ברור שלא הכל ממש בסדר איתי
    למען האמת אם הייתי רוצה הייתי יכולה לכתוב גם בשלוש או בארבע או בחמש או בשש
    וזה כי לא ישנתי כל הלילה!!
    אני פונה כאן לשתי הנשים ההריוניות ולאחת שכבר עברה את זה ושואלת
    גם לכן זה קרה?
    יש לי לילות שינה מתוקים כל כך אבל תמיד אני יודעת שהם נועדו לחפות על לילות כמו זה שעברתי הלילה
    אז הלילה התעוררתי מצרבת (הזכרתי כבר כמה מדהים להיות בהריון ואיזו חויה ממלאה ומלאת אושר זו?)
    אז התעוררתי ולא יכולתי לחזור לישון
    לפי החושך תיארתי לעצמי שעדיין ממש מוקדם ואני בטח ארדם מתי שהוא מהשעמום
    זה לא קרה!!
    בחמש ומשהו נכנעתי וירדתי למטה לקרוא ולאכול קורנפלקס
    ניסיתי להירדם על הספה
    זה לא קרה
    אציין עוד עובדה משמחת
    בהריון כל הזמן אבל כל הזמן (כל הזמן=כל עשר דקות) יש פיפי
    וכך בעודי מנסה להירדם כל הזמן יש לי פיפי ואני אומרת לעצמי "טוב אני אלך לעשות כי אם לא אז בטוח אני לא ארדם"
    אמרתי את זה לעצמי עשרות פעמים….
    ובנוסף יש לי בעיות שינה עוד טרם ההריון מפאת בעיות לחץ וחרדה (הריון גם מלחיץ לא?) אז כל פעם שיש לי בעיות שינה זה ישר מחזיר אותי אחורה לתקופה ההיא….ואני עוד יותר נלחצת ועוד פחות נרדמת
    הכי עצוב זה שאני עובדת היום כל היום
    הכי משמח זה שכולה פיספסתי לילה ויש עוד מלא….
    אשמח לתגובות עצות וסתם ניחומים ורחמים
    הפילה העייפה

     
    • yaron 9:06 on 12 ביולי 2006 קישור קבוע

      תראי, אני לא יודע מה קורה בהריון (לא ממקור ראשון בכל אופן) אבל אני יכול לנחם אותך שזה תרגול מעולה לקראת העתיד.

      לדוגמה בימים האחרונים עידו משתעל, מצונן ואינו בקו הבריאות (למרות שהבלילה היה כבר הרבה יותר טוב והוא – טפו טפו טפו מרגיש יותר טוב וישן יותר טוב).
      ולכן בלילות אנחנו נפגשים (כל המשפחה) ליד המיטה שלו בתחנונים שאולי הוא ינסה לנמנם עוד קצת….
      לפעמים זה מתיש- אבל בסוף צוחקים על זה וזה משתמר כחוויות משמעשות (Think positive)
      ואם לא הבנת אז המסר הוא – ת ע י רי את הפיל – גם לו יש חלק באשמה אז שיהיה חלק מהחוויה :)

      אין לך מה להילחץ או להיחרד – זה הכל חלק מהשעשוע (הכל תלוי בגישה).
      ונכון – החיים יהיו קצת שונים – והנה כבר עכשיו יש לך חוויות חדשות (יש ויהיו עוד חוויות טובות – תשאלי אפילו את דדי מה הוא חושב על השינויים הפיזיולוגיים – אני בטוח שהוא מסמיק שהוא קורא את התגובה עכשיו – נכון פיל?)

      זה בסוף כיף גדול (אז מה אם לא עברתי הריון – זה לא הפריע לי להגדיל את הבטן…)

      קחי את זה בחיוב (לפחות תשתדלי).

      ועם זאת, אני עדיין לא מקנא במטופלים שלך היום :(

    • gatinio 1:04 on 12 ביולי 2006 קישור קבוע

      זה לא ההריון, זה הביקור שלי שגרם לך להיות נסערת.

    • e_ernst 10:22 on 12 ביולי 2006 קישור קבוע

      דיברנו על הצרבות, ואזכיר פה שאפשר לנסות כמה דברים:
      1. Tums.
      2. שקדים קלופים. לאכול קצת, לא לרדת על חבילה כי זה ממש לא יועיל.
      3. לשתות קצת חלב.
      4. לא אמרתי בשיחה שלנו, אבל לי בצרבת האחרונה עזר מאוד מים קרים קרים קרים.

      לגבי חוסר השינה- חוק ידוע (בהריון ולא בהריון) הוא שככל שתנסי יותר לישון כשאת לא מצליחה לישון- עוד יותר לא תצליחי לישון. בדוק.
      ולכן, במקום להתעקש ולנסות "לסדר" את מנגנון השינה שלך, תרדי למטה ותעשי אחת מהפעולות הבאות:
      1. קודם כל, אם צריך פיפי- לעשות פיפי. מי יודע? אולי איפה שהוא זה עוזר לאיזו קבוצה להבקיע גול??
      2. לשוטט באינטרנט, לראות קצת פורנו (מה קרה?? רק לגברים מותר?), לשים תמונות של חתיכים עירומים למחצה בפיתה (די, נמאס כבר מבר רפאלי), להתעדכן בחדשות העולם…. לעשות חיפוש על "נדב ליכטר" ולראות כמה פעמים הוא מופיע בגוגל….
      3. לראות טלוויזיה- ערוץ E היקר הוא חבר נאמן בלילות ללא שינה.
      4. חברה שלי פעם הייתה סובלת מנדודי שינה כרונים. היא גילתה שכשהיא רואה סרטים של קווין קוסטנר- ורק סרטים שלו- היא נרדמת תוך 30 דקות גג. ועל כן, יצאה ורכשה לה את *כל* סרטי קווין קוסטנר. אולי זה יעבוד גם אצלך?
      5. אפשר לשתות תה קמומיל. קמומיל מאוד מרגיע. עדיף לא את השקיות של ויסוצקי כי הן עשירות מאוד בקפאין, עדיף איזו חליטה מבית טבע או משהו דומה.
      6. קריאה- איזה ספר נחמד יכול מאוד לעזור, מעייף גם את שרירי העיניים.
      7. לבדר אלבומי תמונות- זה הזמן לעשות את כל הדברים שתמיד אמרת שיום אחד תעשי- סידור אלבום תמונות כזה או אחר, סידור אלבום בולים- אם את אוספת, לכתוב מכתב למישהו שלא ראית שנים…..

      בקיצור- הרעיון המרכזי הוא- לא להילחם בזה.
      יש לילות כאלה, את כבר יודעת, ויש גם לילות אחרים, וזה בסדר, זה חלק מהעניין.
      קחי את זה בקלות, וכמה שפחות תילחמי בזה יותר מהר תירדמי.

    • yuvyuv 3:19 on 13 ביולי 2006 קישור קבוע

      תרשי לי להיתלות באילנות גבוהים ולצטט בן משפחה קרוב שאמר פעם "הריון זה לא מחלה" והמבין יבין :-)

  • yaron 9:51 on 11 בJuly 2006 קישור קבוע  

    שחקו אותה זידאן 

    היכנסו לקישור ותהנו

     
    • rebecca 2:13 on 11 ביולי 2006 קישור קבוע

      ממש נחמד!!!
      הורדתי את כל האיטלקים….

    • yaron 2:37 on 11 ביולי 2006 קישור קבוע

      ברור, זה כי את צרפתיה :)

    • הנהלה 8:21 on 12 ביולי 2006 קישור קבוע

      כן, נכון… אנחנו באמת צרפתים :-) :-) :-)

    • yaron 8:55 on 12 ביולי 2006 קישור קבוע

      אתה תהיה בשקט יא רוסי/פולני לבן!!!!

    • הנהלה 4:31 on 13 ביולי 2006 קישור קבוע

      Allons enfants de la patrie,
      Le jour de gloire est arrivé !
      Contre nous de la tyrannie
      L'étendard sanglant est levé ! (bis)
      Entendez-vous dans les campagnes,
      Mugir ces féroces soldats ?
      Ils viennent jusque dans nos bras
      Égorger nos fils, nos compagnes !

      Aux armes, citoyens !
      Formez vos bataillons !
      Marchons ! Marchons !
      Qu'un sang impur
      Abreuve nos sillons !

  • yuvyuv 2:19 on 10 בJuly 2006 קישור קבוע  

    אז מה היה לנו בגמר המונדיאל … ללא מילים 

    Zidan Head

    Zidan Walk

    Italian Team

    ולתמונות בגדול : 1 2 3

     
  • Nadav 11:01 on 9 בJuly 2006 קישור קבוע  

    מי מצחיק את אנה? 

    אז במסגרת אימוני "אבא" לעתיד, ביליתי אתמול קצת זמן (עם הפילה) ועם ירון ועידו במגרש המשחקים בפארק של טאגור, היה נחמד לראות את האיש הקטן רץ והולך לו ממתקן למתקן בעוד האיש הגדול (ירון) מניף את הידיים מכל כיוון כדי לוודא שהוא לא חוטף או נופל או בכלל.
    יצויין שהחלק האהוב על עידו היה להישאר בצינור פלסטיק כזה שממנו הוא יכול ללכת ל-3 כיוונים שונים, ולראות איך אבא רץ כל פעם לכיוון אחר כדי לקבל את פניו שם.
    אז זה היה האימון האחרון, אבל לפני שבוע, דניאלה לקחה אותנו לפיקניק מאולתר בפארק ליד משען,
    ונתנה לי ולרבקה ל"התאמן" על אנה.
    תירוצי "אני לא מחזיק תינוקות" לא התקבלו הפעם, ורק נאמר לי "אז תתחיל עכשיו"… טוב נו… אז התחלתי.
    ונראה לי שאנה הייתה מרוצה.
    מה אתם אומרים?
    דניאלה הקטנה

    וכמובן שלגרסה הגדולה תקליקו כאן.

    חוץ מזה היום רואים את הגמר אצלנו וכוווולם מוזמנים.

    עריכה: מתראים היום אצל אושיק יעלי ומופי וכווולם מוזמנים.

    אז נתראה בערב (ירואאן וציקי)!
    הפיל הנפיל

     
    • ziki 4:14 on 9 ביולי 2006 קישור קבוע

      דדי אתה אלוהים!!!!!!!
      אתה חזק כמו מכשפה!!!!
      פיתה כל הכבוד על הבעל המוצלח!

      (נערך בידי ההנהלה אחרי שהיא לא אהבה מה שהיה כתוב שם קודם)

  • gatinio 11:41 on 8 בJuly 2006 קישור קבוע  

    מונדיאל VS מועצה 

    קודם כל מאוד מחמיא לי שלא הוזכרתי ברשימת האנשים שנעלמו מהאתר הזה – לא ברור אם זה בגלל שעדיין הגבתי פה או בגלל שאני לא נחשב כחלק אינטגרלי. בכל אופן, כך או כך, קבלו פוסט.
    למי שיודע או לא יודע, ביום שני בשעה 11 בבוקר, אני ניגש לבחינה בחשבונאות פיננסית בירושלים, הרי היא בחינת מועצה (מועצת רואי החשבון). זוהי הראשונה משתי בחינות שנותר לי לעשות במועצה (והקשה מביניהן), וחוץ מזה רק צריך שהפז"ם ידפוק בארנסט.
    אז כיאה לי, לא ממש למדתי כמו שצריך למבחן הזה. אם אנשים לומדים חודש, אני תמצתתי את זה לשבוע, פחות או יותר. אם אני עובר את המבחן הזה, אתם יכולים להכריז עלי כעל גאון באופן רשמי. אבל כנראה שאכשל. בכל מקרה, כבר לא ממש אכפת לי, נגמר לי האוויר לגמרי.
    מחר לעומת זאת, גמר המונדיאל, הכי לא מעניין שהיה בעולם. המונדיאל הזה הוציא את החשק מלראות כדורגל. משחקים טקטיים, משעממים, בלי גולים, בלי ארועים, מאמנים מסריחים שגרמו לפייבוריטיות לעוף (ארגנטינה וברזיל), וזהו. מרגע שפורטוגל עפה, איבדתי עניין באופן רשמי.
    אז אין בעצם דילמה, מחר אני אחרוש במקום לראות את המשחק. גם ככה בטח יגמר 0-0.

     
    • הנהלה 11:03 on 9 ביולי 2006 קישור קבוע

      לא כללנו אותך ברשימה, כי תרומתך לאתר טובה ועקבית :-)
      חוץ מזה…
      בהצלחה במבחן! אל תגיע בגישה שלילית… תגמור עם זה ודי!

    • yuvyuv 11:29 on 9 ביולי 2006 קישור קבוע

      שיהיה בהצלחה,
      עד כמה שזכור לי אחוזי העוברים את המבחן בפעם הראשונה, הם לא גבוהים במיוחד.
      מאחר ולכל שבת יש "מוצאי שבת" ולכל תקן יש "סטיית תקן" [השוואה גרועה אבל בכל זאת] ומאחר ולא הוכח כלל שאלו העוברים בפעם הראשונה למדו למבחן יותר משבוע, אין שום סיבה שלא תהיה "סוטה" ותעבור בפעם הראשונה.
      וטיפ של אלופים להצלחה במבחן תתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט תגביר:
      כפי שהובא ב-"מבצע סבתא" ק-קרמבו, ס-סרג'יו:
      ק- מאה מטר יש דרך אחת לשחות כדי לקבל מדליה
      ס- הי קרמבו אולי תן איזה טיפ של אלופים הא?
      ק- אתה מתחיל הכי מהר שלך, ולאט לאט אתה מגביר.

    • ziki 4:12 on 9 ביולי 2006 קישור קבוע

      בהצלחה יא גאיטניו
      אם אני שרדתי את ניהולית בלי שהיה לי מושג ( :
      אז מי יכול עליך ?
      ואז רשמית נכנה אותך כרו"ח –
      יא רוחי יא עייני??????

  • yaron 10:56 on 8 בJuly 2006 קישור קבוע  

    אוטוטו זה נגמר… 

    למרות שהיום (יום שבת) יש עוד משחק (את מי מעניין מקום 3-4 ?), נותר לנו להחליט בעד מי נהיה בגמר הגדול של יום ראשון?
    צרפת?

    france

    או איטליה?

    italy

    ולא, yuvyuv, אין לי עוד זוויות לתמונות אלה – תאלץ לבחור לפי מה שיש!?
    (מי יהפוך הפעם לחתול?!)

     
    • yuvyuv 1:55 on 9 ביולי 2006 קישור קבוע

      ברמת העקרון אז צריך לתת לזידאן לפרוש בסטייל עם גביע ביד, ברמת התמונות שהועלו לאתר אז טובות השתיים מהאחת :-)

c
כתיבת פוסט חדש
j
לפוסט הבא\תגובה הבאה
k
לפוסט הקודם\תגובה קודמת
r
להגיב
e
לערוך
o
הצגה\הסתרה של התגובות
t
חזרה למעלה
l
go to login
h
show/hide help
esc
ביטול